Little Stories İle Özel Bir Hediye

19.4.16

Mutlu günler herkese :)


Instagram’ da gezerken denk geldiğim bi hesap sayesinde çok tatlı bi hediye fikriyle karşınızdayım bugün. Ben her zaman özel doğum günü hediyelerinden yanayım. Bir doğum gününde olabildiğince; daha özel daha kişiselleştirilmiş hediyeleri vermeyi seviyorum en yakınımdakilere. Hazır hediyeleri ( kıyafet vs gibi) her zaman alınabileceğini düşünüyorum.

Bu tarz bir günde böyle bir arayış içindeyken Little Stories Tasarım ile karşılaştım ve hemen bunu yaptırmalıyım dedim. Zamanı gelince de hemen siparişimi verdim. Peki nedir Little Stories Tasarım?

Little Stories Tasarım; kişiye özel kupalar tasarlayan çok tatlı bi hesap.  Öncelikle sayfadaki diğer kupaları ve kısa hikayeleri okumanızı öneririm çünkü fikir veriyor. Bizimde hali hazırda keyifli bir hikayemiz, bizi simgeleyen belirli anahtar kelimelerimiz vardı bunları toparlayarak kısa bir hikaye halinde anlattım. Çizimin içerisinde yer alması gereken ifadeleri belirttim birde bizi çizebilmelerine yardımcı olabilecek bir görsel gönderdim ve sonuç işte böyle; :)


Süreç çok hızlı gelişti bana göre. Bunda doğru zamanda sipariş vermeminde etkisi var. Sizede bunu özellikle tavsiye ederim olabildiğince erken bilgi vermekte fayda var çünkü Little Stories Tasarım oldukça yoğun :)

Ben gelen sonuç kadar ilgi ve alakadan da oldukça memnundum. Gerçekten beni çok mutlu eden bir özenle karşılaştım. Bu tarz alışverişlerde en çok dikkat ettiğim emek ve özen. Burda da gerçekten fazlasıyla aldım. Kendilerine bunun için çok teşekkür ederim. Sizde böyle bir hediye arayışındaysanız, Little Stories Tasarım Instagram hesabından kendilerine ulaşabilirsiniz. Burada benden de selam söylemeyi unutmayın :) Benim hediyemin tamamı için Instagram hesabıma beklerim :)


Benzer Yazılar

0 yorum