Hindistan Cevizi Yağı

18.1.16

Karlı bir günden herkese Merhaba!!!

Günün konusu; meşhur Hindistan cevizi yağı!


Kendisi sosyal medyada çok övüldü. Bloggerlar tarafından çok yazıldı. Instagramda fotoğrafları çok dolandı. Youtube kanallarında çok izlendi. Bende haliyle fazlasıyla merak ettim.

Hindistan cevizinde altı çizilen yer organik ve katı halde olmasıydı. Bende buna dikkat ederek, tazedirekt.com adresinden organik katı formdaki Hindistan cevizi yağının siparişini verdim. Büyük bir merakla beklediğim Hindistan cevizi yağı öyle güzel kokuyordu ki zaten, bian önce kullanmak istedim :) Okuduğum, araştırdığım her yerde bunun saçada kullanılabileceği ve çok iyi geldiği yazıyodu. Bende geldiği gibi denedim :)

Toplamda On gün arayla iki kere saçıma maske olarak kullandım. Ama bendeki sonuç hiç iyi olmadı. Saçlarımı partlatmasını, yumuşatmasını beklerken; saçlarımda fazlasıyla dökülmesine, yanmasına, ve keçeleşmesine sebebiyet Verdi. Üzülerek söylüyorum ama gerçekten bunları yaşadım. Tam sonucu anlayabilmek adınada bu ürünü kullandığım süreçte farklı bir üründe kullanmadım.


Şimdide saçlarımı toparlamaya çalışıyorum ama beni çok zorluyor. Kuaförüm, böyle organik olan yağların bazı saç yapılarına uygun olmadığını ve içindeki asit seviyesinin yüksek olmasından dolayı zarar vermiş olabileceğini söyledi. Aynı şekilde bir başka kuaförümde saçımın yapısını bozduğunu söyledi. Yani bana yaramadı bu yağ :) Buyüzden bence kullanmadan önce belki saçın tümüne değilde bir kısmına denemelisiniz.

Buarada benim saçlarım; dalgalı, ne ince nede kalın telli orta seviyelerde ama gür ve uzun denebilecek bir saç :)



Peki vazgeçtim mi Hindistan cevizi yağından? Hayır! :) Saçımda kullanmasamda; vücut nemlendiricisi, peeling sonrası dudak nemlendiricisi olarak ve manikürümde kullanmaya devam ediyorum. Bu şekilde kullanmaya devam edebilirim ama saçıma asla :)


Benzer Yazılar

0 yorum