Mucize

1.2.15

Güzel bir Pazar sabahına merhaba(:
Dün hava çok güzel değildi, biraz karanlık, soğuk ve baya rüzgarlıydı. Ben şahsen Beşiktaş sahilinde bu izlenimleri elde ettim. Dondurmadı soğuk ama hafta sonunda, beklediğimiz daha doğrusu istediğimiz havada değildi.
Bana da Cumartesi'nin sabahını dişçide, öğleni sahil kenarında bir cafede, akşamıda sıcacık evimde kitap okuyarak, bilgisayarda dolanarak geçirmek düştü.
Ama bu demek olmuyor ki anlatacak birşeyler yok (: Var hem de çok güzel bir şey var; yine bir film. Buara malumunuz izlenesi birçok filmin vizyona girme dönemi. E bende bunu değerlendiriyorum dolayısıyla.
Bugüne konu olan film ise; Mucize. Muzice bir Mahsun Kırmızıgül filmi. Mahsun Kırmızıgül' e ait filmler Anadolu filmleri oluyor genelde. Bu filmlerin en güzel yanı ise acıtasyon değil, gerçek olmaları bence.


        Mucize de, yaşanmış bir konuyu beyaz perdeye seriyo. Filmin konusu oldukça etkileyici, oyuncular; küçük çocuklarından en yaşlısına kadar kendine hayran bırakıyor. Nitekim zaten çok kıymetli oyuncular yer almış bu filmde; Talat Bulut mesela. Kendisini ben çok severim; filmlerinden olsun dizilerinden olsun. Fakat filmde kendisini tanımak oldukça güç. Ben sadece sesinden ve tarzından tanıdım. Film içerisinde ki bir makyaj oyununun güneş de ki yansımasından da buna emin oldum. Bir başka kişi ise; Mahsun Kırmızıgül. Bu filminde bu sefer çok fazla ön planda değil ama yine de etkileyici ve izleyicinin yüzünü güldürücü bir rolde.


Gelelim asıl oyuncuya; Mert Turak. Ben kendisini Trt 1 de ki Beni Böyle Sev dizisiyle tanıdım. Aramızda kalsın; hala canım sıkıldığında, yapacak bir şey bulamadığımda açar izlerim ve takip ederim. İzlediğim ve takip ettiğim tek dizi. Nedendir bilinmez seviyorum yani. Dönelim yeniden Mert Turak'a (: Beni Böyle Sev'den sonra da yine Trt 1 de ki bir dizide rol aldığını görmüştüm.

         Fakat gel gelelim; Mert Turak'ın bu kadar iyi bir oyuncu olduğunu bilmiyodum. Bu film ona o kadar yakışmış ki; tam bir başrol gerçekten. Film zaten Mert Turak üzerinden ilerliyo ve final yine onunla gerçekleşiyo.


        Eğer hangi filme gitsem diye düşünüyorsanız; film izlemeye en açık olduğunuz en istekli olduğunuz anı bu filmle değerlendirin derim. Bence kesinlikle pişman olmıcaksınız. Ben çok etkilenerek ayrıldım sinema salonundan ve hatta filmden sonra da bu etki devam etti.
Siz de bu filmi izlediyseniz ve aşağıya yorum bırakırsanız çok mutlu olurum (:

Benzer Yazılar

0 yorum