Yves Rocher – Repair Lip Balm

21.1.15

Tavsiyelerde bulunurken gerçekten çok memnun kaldığım ürünleri yazmak istiyorum. İşte bu lip balmda fazlaca memnun kaldığım ve tekrar tekrar alacağım ürünlerden.
Yves Rocher markasını oldukça seviyorum ve güveniyorum. Şuana kadar zarar gördüğüm hiçbir ürünü olmadı. Genel olarak bir çok ürününden ya memnun kaldım yada nötr bir hissiyat oluşturdu. Repair Lip Balm’da benim sürmek için can attığım bir balm. Kendisiyle Yves Rocher alışverişlerimden birinde hediye olarak verilmesi aracılığıyla tanıştık. O gün bugündür de ayrılamıyoruz.
Yves Rocher Repair Lip Balm, Renksiz bir ürün olmasına rağmen içinde ki maddelerinden olsa gerek doğal bir parlaklık oluşturuyor. İçerisinde Karita yağı varmış. Sürdüğünüz andan itibaren ise dudağınızda verdiği o yumuşaklığı hissedebiliyorsunuz. İşin en güzel yanı ise saat başı tazeleme hissi olmaması. Uzun süre o yumuşaklığını koruyor. Öyle ki gece rutinim arasına çoktan girdi. Gece bu balmı sürüp yatıyorum ve sabah sanki yeni sürmüş hissiyatı hala devam ediyor. Kokusu ise muhteşem. Ben dudaklarımda ki kış sebebiyle oluşan çatlakları onarma ihtiyacımı da bu balmla giderdim.


Yves Rocher mağazalarında 7.90 TL’ye satılıyor. İsterseniz Yves Rocher’ın internet sitesinden de temin etmeniz mümkün. Çok övdüm biliyorum ama gerçekten bu övgülere layık bir balm (:

Benzer Yazılar

0 yorum